Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Homestaging : čistota - pol predaja

Pridané: 29.9.2024

HOMESTAGING : cielená príprava nehnuteľnosti na fotenie a prezentáciu

Kľúčové zásady
PRIESTOR          Odstránenie osobných predmetov a nadbytočného nábytku, aby sa priestor zdal väčší a otvorenejší.
NEUTRALITA     Používanie neutrálnych farieb a dekorácií, ktoré oslovia široké spektrum kupcov.
ČISTOTA             Dôkladné upratovanie a údržba priestoru pred prehliadkami.
ATMOSFÉRA      Použitie osvetlenia a vôní na vytvorenie príjemnej atmosféry.
ZVÝRAZNENIE   Zameranie sa na silné stránky nehnuteľnosti.

Tento termín vznikol z anglických slov "home" (domov) a "staging" (inscenovanie), čo v doslovnom preklade znamená usporiadanie alebo prezentáciu domova.

Bytového dizajnéra si pozvete, keď sa sťahujete do nového. Navrhne pre vás domov podľa vášho vkusu a osobných preferencií.
Homestaging  má opačnú úlohu, keď svoj domov opúšťate a chcete ho čo najrýchlejšie a najvýhodnejšie predať.
Váš zabývaný interiér premení v atraktívny tovar, ktorý sa bude páčiť čo najväčšiemu počtu záujemcov.

ČO JE TO HOMESTAGING ?  profesionálna príprava nehnuteľnosti na fotenie, prezentáciu a predaj. 

 

NAČO SLÚŽI? 
Väčšina záujemcov nemá oko dizajnéra a nevie si predstaviť, ako bude vyzerať priestor po vyprataní veľkej babkinej skrine či kopy časopisov alebo suvenírov.

  • Urýchľuje predaj
  • Zvyšuje počet záujemcov
  • Dokáže obhájiť a v ideálnom prípade aj navýšiť cenu nehnuteľnosti
  • Pomáha kupujúcemu predstaviť si priestor
  • Neutralizuje nežiaduce javy v interiéri
  • Vyzdvihuje silné stránky nehnuteľnosti

Kupujúci sa často rozhodujú na základe prvého dojmu, ktorý si človek vytvára hneď na začiatku v priebehu niekoľkých sekúnd. Špinavé topánky v predsieni alebo nevyvetraný, zatuchnutý byt môže odradiť kupujúceho a pokaziť celú obhliadku. Naaranžovaný interiér tak ovplyvňuje ľudskú psychiku. Stále vychádzame z reality a potenciálu danej nehnuteľnosti, ktorú ale chceme ukázať v najlepšom svetle. Kupujúci by sa mali vedieť s priestorom stotožniť. Čistý, upravený a zladený priestor to dokáže omnoho lepšie, než priestor prázdny po vysťahovaní, či byt zaprataný nábytkom.
Homestaging pracuje s tými prvkami v interiéri, ktoré výsledný dojem najsilnejšie ovplyvňujú. Niekedy je to masívna obývacia stena, inokedy detaily: kvety, lampy, závesy a vankúše. V tom práve spočíva umenie home stagingu. Odhaliť, čo hrá v interiéri najväčšiu úlohu, a využiť to všetko k rýchlejšiemu predaju.